maanantai 18. elokuuta 2014

äityisneuvola kuulumisia

Kävin elokuun alussa neuvolassa ja siellä todettiin kaiken olevan hyvin.

silloin mentiin 23+3 viikoilla, paino noussut (itselläni) +162g viikko, eli ihan sopivasti.

verenpaineet on hyvät, ei sanomista. JEE..
hemoglobiinikin hyvä vielä 127.

Liikkeet hyvät.

Kävin sen jälkeen vielä sitten sokerirasituksessa ja ei tullut radi (raskausdiabetes) tuomioo, JEEE <3

kaikki hyvin ja seuraava neuvola on vasta lokakuun alussa, sitä odotellessa.
Tähän vielä maha kuva.
kuva on 24+1


ainiin ja piti kertoa että potkuja tai jotain tuntunu nyt pari kolme viikkoa alamahalla ja viime yönä ekaa kertaa tuntui vähän ylenpääkin, kun heräsin siihen, mut suurimmaksi osaksi alamahassa =)


Halauksin, Nalle ja 25+0

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

rakenneultra 16.7.2014

Tänään oli rakenneultra.
45min makuulleen tutkittiin aivot, sydämet ja kaikki...kaikki on hyvin ja normaalit...vastasi viikkojaan..nyt mennään 20+2 eli puolessa välissä mennään.


torstai 26. kesäkuuta 2014

torstai 19. kesäkuuta 2014

Kato maha

Alkaa tämä vissiin näyttää jo raskausmahalta.
Kuvassa on rv 16+2

Väsymystä todela paljon edelleen ja huonoa oloa lähes päivittäin.

Hyvää juhannusta kaikille!!

NALLE

maanantai 26. toukokuuta 2014

hankintoja

ehkä on turhan aikaista tehdä hankintoja, mutta kun kun..tässä on jotain mitä hankkinut jo aikaa sitten...kuvaa varten paketeist pois otettuja..osa on saatuja juttuja....



26.5.2014 ultra

Kävin tänään ultrassa ja sainpa tietää suunnilleen sen lasketun ajan.
ihan mukava.
Siellä se oli vilkas pikkunen..
vuotojen syykin ehkä selvisi..
johtuu mahdollisesti siitä kun istukka on aika liki kohdun suuta, toivon että nousee pois siitä että pystyn synnyttää luonnollisesti.

eka kolmannes on siis ohi <3



Halauksin, Nalle & PullaMöhkö

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

toinen ultra 24.4.2014

Heissan!

Unohtanut vallan päivitelä, mut tosiaan kävin toisessa ultrassa myös, kun siinä ekassa ei oikein saanut mittoja otettua.


Siellä on tuo pieni pullapoika/tyttö <3 LA olis tuon mukaan 27.11.2014
Ensi viikon PE 16.5 on miulla päksissä ultra niin saan tietää varmaan ns. tarkan lasketun ja muutenkin onko kaikki hyvin.

Hyvää äitienpäivää kaikille <3

perjantai 11. huhtikuuta 2014

ultra 11.4.2014

Kävin tänään ultrassa.

ja sain varmuuden siitä että kyllä, me odotamme..Möhkö  on tulossa maailmaan joskus marraskuun - joulukuun aikaan :D parin viikon päästä uusi ultra jossa tarkentuu viikot ja silloin varmaan lasketun ajankin saan. JÄNNÄÄÄ!

Tässä Möhkön ultrakuva. siellä se on pienen pieni. Ei ehkä kovin selkeät kuvat, mutta jotain näkyy :D


tiistai 8. huhtikuuta 2014

Huolestunut

Torstaina on neuvola, nyt hiukan huolettaa kun parina aamuna tullut kunnon vuotoa, mutta vain aamulla pyyhkies, loppu pv vain ruskeaa. Vuotohan loppui jo viime viikolla mutta eilen maanantai aamuna alkoi uudelleen. Se postiviininen puoli on ettei oo kipuja, ei minkäänlaisia.

Torstaita odottaessa, toiv siel neuvolas on ultraus mahdollisuus.

Aurinkoista tiistaipäivää!